Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

06 May 2011

I Miss...

:: Bismillahirrahmanirrahim ::
:: In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful ::

ya.. saya rindu...

sangat rindu...

teramat rindu...

terlalu rindu...

kenapa teramat sangatlah banyak kata penguat ni ye?

oh, saya amat rindu berblog. macam dah hilang idea nak taip dengan laju dan idea yang mencurah. idea, di manakah?

kerja sangat lah banyak. yes, workload memang tak putus. kata big boss, "this will keep you busy.."

yes, i admit. sampai hari sabtu ahad pun duk terfikirkan office. mungkin kerja-kerja saya tak banyak macam masa dalam project division dulu tapi workload kali ini membuatkan saya memang tak boleh lepas dari komputer. dan sepanjang masa duk berfikir macam mana nak mengajar.

yes.

mengajar.

sebagai training executive, tugas saya adalah sebagai tenaga pengajar. lagi-lagi untuk software yang baru upgrade ni.

dan tugas sampingan sebagai guru sambilan pun tak boleh dilupa.

anak murid sekarang dah naik jadi 3 orang (seorang tu anak murid tak berbayar). 2 orang subjek matematik sekolah rendah dan seorang yang tak berbayar tu subjek kimia (si eno wutta wutta). insyaAllah tak lama lagi tambah lagi seorang. alhamdulillah. rezeki yang tak dijangka.

adakah saya memang sesuai menjadi seorang guru?

1 comment:

Mutiara Bernilai said...

salam.

nadia.
semoga kuat neh!