Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

09 April 2009

Senarai kerja hari ini *moody*

Kenapa warna merah digunakan? Hoh! Suka hatilah!

Senarai kerja hari ini:-

0633H - Selamat pagi nadia. Oh, saya masih di Pejabat MPP rupanya. Wake up!! Solat subuh first...

0700H - Oh kak oja, kak wani... Jom kita balik kolej....

0715H - Di bilik, kenapa aku sangat sakit kepala? Oh, malam sebelum ni pun tak cukup tido. Kenapa katil tu sangat menggoda??? Selamat tinggal laptop. Aku tak mampu study untuk kuiz petang ni. Srius... Kepala sangat sakit... Zzz Zzz...

0830H - Oh, alarm bunyi. Kejap ye... Gimme 10 more mins...

0900H - Dah pukul9 ke? Kelas pukul berapa ye? 10am? Kejap ye alarm, 5mins!

0940H - Nadia! dah pukul 9.40am! Kamu masih di atas katil! Bertuah punya budak! Habislah aku berlari pergi kelas kejap lagi.

0958H - Ready, 1... 2... 3... pecut!!! Hoh, sangat penat!

1015H - Boleh join acara lari pecut. Nasib baik Mr Alvin baru start kelas. Tak adalah terlepas apa sangat... :)

1100H - Presentation, Cartography Project, Ethnic in Sabah. Pheww... nasib baik tak de kena hentam sangat.. Thanks to Yan, Ana, Bai for d great map. Aku? Kena settlekan mobile satellite *wink wink*

1255H - Run to office. Marsya nak jumpa bout laporan program. Hee~ pening kapla aku pikir benda2 nih! *toing toing*

1500H - Lunch! Nanti ibu marah... :P

1530H - Start bukak satellite mobile.

1600H - Pening, blogging...

1630H - Start work again.

1700H - Jumpa Syuk, hal konvo 43.

1800H - Sambung mobile satellite *wink wink*

1945H - Start interview AJK Konvo 43, sambil2 tuh try siapkan assignment satellite.. Curi-curi masa beb!!!

2359H - Sambung kerja mobile satellite lagi...

0200H - Study untuk test micro...

0400H - Assignment Satellite... :(

0600H - Going back...

Camne nih???
Pengsan, penat, hoh... Mental...

No comments:

Post a Comment