Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

01 November 2009

+ * - = -ve

Terasa kurang sikit beban kat bahu ni~

Perkara Pertama

Rasa terbeban dengan PSM. Tak tahu kenapa, tapi macam susah gila semua benda-benda ni. Haih. Memang sangat meletihkan otak. Tapi ada seorang kawan nasihat, "kau taip sikit-sikit dulu, mesti lama-lama boleh siap." Yaa~ akhirnya, baru siap separuh chapter 1. Hahahaha~~ clap clap clap people… At least ada jugak achievement, kan… :D



Perkara Kedua

Sepatutnya hari isnin ni ada appointment kat ortopedik HUKM. Aiyaakkk the sakit the tulang the belakang lol~… Tapi oleh sebab sekarang dalam minggu exam dan saya menghadapi tekanan yang teramat sangat dahsyat, maka saya ambil keputusan, tak mau balik KL for the appointment. Mana nak kejar PSM lagi, kejar study lagi. Pening. So tak payah balik KL. Minta tunda tarikh appointment. Kurang satu lagi beban di situ.


Perkara Ketiga

Yaaa~ orang kesayangan kami semua sudah tidak menunjukkan stress beliau selepas dinner tadi. Saya amat suka perkembangan ini dan mood saya bertukar! Heih meter tonight mood at facebo0k, baik kau ukur meter mood saya sekarang. Sudah tentu 130% happy. Ahax! Huishh… kurang lagi satu beban di sini.


Lepas list kurang beban ni, masih ada lagi list beban guni beras yang lebih berat dari setitik peluh petani *heh eh..*


Tambahan sikit beban~

Perkara Pertama

Jari-jari nak menaip mula lemah. Dapat ke tak siapkan PSM ni? (-_-") Saya dah bagi masa extra sampai hari isnin *sebab tak payah pergi hospital*.


Perkara Kedua

Spek hilang!!! Yaaa~~ tekanan besar di situ. Kepala dah mula sakit sebab dah seminggu survive tanpa spek. Dasar orang rabun tapi tak reti nak jaga spek. Hambik kau. Di saat-saat kesempitan uang ni, spek hilang. Gasak…. Sob3 (T_________T)


Perkara Ketiga

Dah dah rr tuh.. banyak naa beban~~


(T______T)

No comments:

Post a Comment