Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

06 November 2011

Salam Aidiladha

:: Bismillahirrahmanirrahim :: 
:: In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful ::

uolls~

salam aidiladha ye :)

i beraya di rawang, macam biasa.

sila maafkan rakan taulan, keluarga, adik-beradik, dan yang tersayang.

moga dengan kemaafan itu akan membuatkan kita lebih tenang.

memaafkan memang tak semudah itu. tapi kita sendiri pun ada salah silap kita yang orang lain perlu maafkan. kita tak sedar bila kita buat silap.

jadi memaafkan dengan ikhlas itu lebih baik.

salam aidiladha sekali lagi semua. :) sayang kamu kamu kamu dan kamu semua :)

04 November 2011

Kebocoran

:: Bismillahirrahmanirrahim :: 
:: In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful ::

hei you people ^_^

how are you guys? lalala~ pagi ni cuaca di KL sangat berarak mendung kelabu dan menyebabkan i rasa tak mau bangkit dari tidur. husyy ni semua syaitanirrajim punya kerja.

setelah 3-4-5-6 kali juga alarm berbunyi, i pun dengan penuh malas bangkit dari katil, ambil tuala dan menuju ke bilik air.

jap, perlu ke i cerita semua ni?

-_-"

tengah bersiap nak bersarapan tu, on dining table, i found this.


sila abaikan colour pink pink tu. surat lunyai kena hujan. warna cop setem tu luntur.

aik? surat dari syabas? i dah konfius. takkan surat interview kot? rajin betul nak bersurat-surat bagai. biasanya kan orang call or email.

tapi i tak pernah pula apply kerja tempat lain lepas dapat kerja kat sini.

tapi kot la kejadian i dapat tempat kerja sekarang ni berulang. tak apply, tapi dapat interview. dapat pula tu kerja kat sini.

surat apa ni hah?

eh eh. banyak pula nak teka teki teka tekuk, ular mati dalam mangkuk. buka aje la surat tu kan?

dug dag dug dag...


 ..



..





..



..





erkk...

baca je tajuk...


muahahahahaha i rasa nak guling-guling kat situ jugak.

ceh! ingatkan tiba-tiba dapat interview ke, dapat tawaran kerja ke kat SYABAS. rupanya... surat penghargaan. ahah!

semuanya sebab i call this number,


masa lalu depan masjid kementah tu masa tu, tiba-tiba nampak paip bocor. then, sebagai warga malaysia yang prihatin *eceh eceh eceh* i pun call puspel untuk report kejadian tu.

tapi kan, i rasa i tak ada pun bagi maklumat nama penuh dan alamat i. orang sekarang boleh trace via number phone aje eh?

wahaha.. tak sangka report paip bocor boleh dapat surat penghargaan gini. terharuuuu... kehkehkeh..


lepas brekpes, i try skill kekretipan i, maka terhasil lah ini...




ingat lagi entri ini? ni salah satu perkara dalam checklist. ^_^


guna kain-kain tudung yang i dah tak pakai.





taraaaa... letak dalam kereta hehe.

dah ketagih dah ni. abis la.. silap hari bulan petang ni juga i pergi borong kain-kain perca kat kedai hot mommY

:P


p/s: hujan. rasa nak tidurrrrr je :P

01 November 2011

Selena Gomez?

:: Bismillahirrahmanirrahim :: 
:: In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful ::

ahax! tak mau tak mau. tak mau terpedaya dengan entri berbaur gosip macam ni. notty tau uolls~ ni.

hah. dah masuk bulan november rupanya. 01.11.11. ada sesiapa menikah pada tarikh ini? al-maklum masyarakat sekarang ni suka bebenor pilih tarikh cantik-cantik gini. *aik, slang cakap dah tukar negeri?*

sudahnya, berderet-deret jemputan kahwin conquer my planner tu on 12.11.11 and 20.11.11..

menghadiri jemputan itu wajib, tapi nak memilih jemputan tu yang i kompius macam mana. eh, eh memilih bukan bermaksud i pilih kasih kawan-kawan i, tak tak tak bukan bukan takmo nanes nanes ye, tapi yelah, kena rangka perjalanan juga ye tak? dari sejauh-jauh johor bahru sampailah sedekat-dekat depan rumah. haha. camano tu hah?

tapi kann tapi kann tapi kannn..

dulu-dulu i bajet nak kawen on 11.11.11. pulak tu hari jumaat kannnnn memang sesuaisss sangat lah nak dirikan masjid time tu!

err..

takde kaitan pun nak mendirikan masjid hari apa yang sesuai. cuma mungkin sebab jumaat tu penghulu segala jenis hari kot. kan?

well, ingatkan nak bagi sikit teaser. sebab dulu i pernah janji dengan seorang sahabat untuk buat press conference on november. so now dah november. so i kenalah reveal 'benda tu' kan?

tapi i tak cakap pun november tahun bila kan kan kan? muahahaha...

yelah, yelah...

mempersembahkannn...





taraaaa....


checklist! ahahaha.. benda ni yang selalu ada kat tangan i sekarang ni. sebab? i dah makin pelupa. everything nak kena jot down.

teruk ni.

tak sampai 2 bulan lagi kita akan melangkah ke tahun 2012. insyaAllah. kalau dipanjangkan umur, diberi kesempatan untuk bernyawa lagi, i akan berumur 25 tahun pada tahun depan.

chop, 25 tahun ye.

belum tua lagi kan?

tapi dah kena checklist ya people! penting, sebab nanti ada list yang tertinggal, menangis i.

hehe.

have a nice day people! xoxo

(p/s: tajuk berkenaan hanya sebab i baru lepas dengar lagu selena gomez pffftt)