Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

23 December 2008

Birthday

Setiap orang ada tanggapan yang berbeza tentang hari lahir. Kebiasaannya, kaum lelaki kurang gemar menyambut ulangtahun kelahiran malah ada yang mungkin terlupa tarikh penting dia lahir ke dunia ni.

Aku ada seorang kawan dulu, lelaki. Dia sendiri terlupa tarikh lahir dia sampai aku tiba-tiba cakap, "Happy Birthday" kat dia. Kesian betul. Boleh dia balas kat aku, "La, aku terlupa hari ni birthday aku." Apa punya kawan... kata hati aku...

Bagi orang perempuan pula, hari lahir tu sentiasa ditunggu-tunggu. Konon macam ada surprise untuk dia. Perempuan suka surprise ke? Tapi ada juga yang buat-buat lupa tarikh lahir sendiri sebab perempuan takut satu perkataan... TUA... Eh, ye ke?

Apa-apa pun, sebenarnya aku nak ucap Happy Birthday untuk salah seorang antara orang yang aku sayang kat dunia ni sebab birthday dia hari ni. Ngeh ngeh ngeh...

Happy Birthday (^_<)

No comments:

Post a Comment