Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

03 April 2012

Kawan Accident

:: Bismillahirrahmanirrahim ::
:: In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful ::

semalam ke PUSRAWI. sorang kawan masa zaman belajar kat UTM dulu accident masa outstation.

tulang belakang dia, L1 dan L2 pecah. dua pembedahan dijalankan untuk buang serpihan tulang tu. satu tulang rusuknya dibuang. masuk besi wooo *ngilu!*

 kamil. sakitnya beliau bergerak. nak bercakap pun semput je. T__T


 mula-mula gelak

 lepas tu mood ikut suasana. sedih.

 makanan. nomnomnom~

 ada ke buat peace?

cuba nak buat muka sedih tapi tak jadi. cubaan jadi pelakon : fail!

semoga kamil boleh berjalan seperti biasa lepas ni. bertabahlah. tulang belakang masuk besi. aduiii tak dapat dibayangkan.



3 comments:

zulkbo said...

salam..
semoga rakan anda cepat
sembuh..ermm..nampak santai
je dia?macam tak sakit pun..

www.zulkbo.com

Tarhata Kiran said...

naper kamil excident?

Nadia Havez said...

zulkbo~
amin..
tak baik cakap macam tu.. kita tak rasa apa dia raa.. tak semestinya org sakit kena tunjuk adededehhh sakittt.. kebanyakan org yg sakit ni, boleh sembuh dengan semangat yg ada dlm diri dia.. bukan sepenuhnya bgantung pd ubat..


Tarhata Kiran~
masa balik dari outstation bai.. ada kereta lain himpit dia.. then dia terbang jatuh gaung..