Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

01 January 2019

Happy 2019!

:: Bismillahirrahmanirrahim ::
:: In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful ::

Wowww no post at 2018 at all? Like aku pun dah lupa link blog aku, dan aku pun dah lupa nak sign in blogger ni macam mana. Gahh.

2018.. antara perkara besar dalam hidup adalah resign dari bidang profesional, terjun ke bidang yang lebih profesional. Kahkahkah. Business.

Tak pernah tercapai dek akal aku nak menjual-jual ni. Dulu zezaman sekolah, Hari Usahawan or Hari Kantin laaa yang paling aku menyampah sekali. Aku rasa aku memang tak ada skill memujuk orang untuk membeli. Fail teruk bab tu. Entah macam mana sekarang jadi penjual aiskrim dan laksa. Pelik kan.. macam mana hidup membawa kita ke satu fasa yang kita sendiri tak pernah tahu, tak pernah ter-imagine. Apa yang di depan kita masih misteri.

Semoga 2019 lebih baik.

Aminn..

No comments:

Post a Comment