Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

18 October 2009

Siapa nak temankan saya? sob sob sob

huu~ esok mau pigi buat passport. hari tu tak dapat buat. keluar bilik pukul7pagi. beratur panjang betul. sampai kat turn i, "sorry, dik. number dah habis. boleh datang esok pulak la ye." sedihnya!

last week, inchik Bo menelepon saya,

inchik Bo: nadia dah buat passport?
saya: melum. hari tu pegi sana, tak sempat, nombor suda abis.
inchik Bo: keluar utm pukul berapa?
saya: pukul7..
inchik Bo: patutlaaaa... nak tau kitorang keluar pukul berapa?
saya: pukul berapa?
inchik Bo: pukul 5.30 pagi tau! ni dapat nombor 0001 dengan 0002. *suara bangga..*
saya: mak aihh.. awal btol!

gugugu~
esok mau buat passport. kalau tak buat jugak esok, lupakan sajalah niat mau ke uk itu. tapi. sedihnya.

saya tiada kawan untuk temankan saya. engineer tupperware kena uruskan agreement JPA. orang kesayangan kena siapkan PSM. sedih sedih sedih. kenapa orang kesayangan kami semua tidak siapkan PSM dengan segera. boleh temankan saya. sedih.

tadi texted inchik Bo.
saya: Bo, hr tu kamu buat passport, number 0001, siap passport pukul berapa?
inchik Bo: pukul 10.30

dalam hati saya: ok gak, agak awal tu.

tapi orang kesayangan kata, lama-lama. tak boleh tak boleh. gugu~ sedih. engineer tupperware pun tak mampu nak tolong.

uu.. saya takot kot driving jauh macam tu, di pagi-pagi buta, jam 6pagi. lepas tu, kena beratur kat sana, sorang-sorang, perempuan pulak tu. nanti apa-apa jadi, bagaimanakah? gugu~ sedih. wuwuwu *tuka sound effect*.

gugu.. saya perlukan kawan. tolong.

malam ini saya perlu siapkan assignment DIP.

:'(

4 comments:

sang kamen said...

naseb baik aku jauh nad.. aklo tak kompom aku teman kan ko....

aidaNadia said...

sang kamen>> thanks my pren... ko memang sahabat aku... terharu...

syafiq salim said...

passport dah ciap??
kul bape???

aidaNadia said...

syafiq>>
keluar utm pukul7pg.. passport siap around 12.45...