Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

06 August 2011

Bila Persona melanggar Kancil

:: Bismillahirrahmanirrahim ::
:: In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful ::



bila kesayangan i ni boleh keluar wad ni?



T________T





sian dia kemek sana sini






alalalala terjatuh ye..





sob sob sob~~~




kebal jugak kancil ni.


sebab akak persona tu lagi dahsyat kemeknya... siap radiator pecah.

polis kat balai tak percaya bila akak persona tu kata dia melanggar seekor eh, sebuah kancil. dalam kepala dia dah wondering, mesti teruk kancil tu kena langgar, berdasarkan keterukan remuk bahagian depan persona tu. tapi kancil yang seekor ni cedera sikit je. sikit je. tapi bila nak siap ni...

huwaaaa...

T_______T


polis boleh kata,
"kebalnya kancil awak. dia selamatkan tuan dia..."

Alhamdulillah...

4 comments:

sang kamen said...

body kancil mmg keras okay...

scha al ahmad said...

dy g gnti rugi x?

Nadia Havez said...

sang kamen::
eh? siyes aku tak tau.. huu~~~

scha::
haah.. claim dari insurans orang tu.. huuu~

Syafiq Salim said...

mmg kebal... hritu dah eksiden yg sekali dgn kawan2 masa kat utm... ni eksiden lagi....

kena pas kat ir tupperware, bru tak eksiden dah...haha...

akak lak, angkat saga flx... :)