Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

08 January 2012

Sudah Berhabuk - Masih Ada Readers Ke?

:: Bismillahirrahmanirrahim :: 
:: In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful ::

dimulakan dengan nama Allah.

hampir sebulan lebih tak menjengah ke sini. rekod bulan disember tanpa entri. ngee~ bukan-bukan. tak berniat pun nak berhenti berblog. cuma, cuma cuma memang sangat tak sempat dengan segala jenis keadaan, kesempitan ruang.

alhamdulillah, tahun 2012 nampaknya sekarang ni. dan, dah berumur 25 tahun nampaknya tahun ni. suku abad. *ok, maafkan saya sebab cara penulisan yang macam bertatih semula. enjin belum panas*.

tahun 2012 dimulakan dengan beberapa perkara yang baik.

1st, alhamdulillah si kecik eno wutta wutta akhirnya membuat keputusan untuk bertudung sepenuhnya. ni gambar 1st day dia pergi sekolah bertudung.


comel?

wahaha. jangan cakap depan dia.

nanti kembang semangkuk -_-"



2nd,


gambar edit sendiri. muehehe~

alhamdulillah, i am officially engaged :D

best tak best tak? haha~ ada ke tanya macam tu?

sekarang mari sambung semula kerja. sampai ke bulan mei lah nampaknya akan sentiasa overtime dan kerja di hujung minggu.

happy working to me and happy weekend to you guys!

Spread Love,
xoxo

No comments: