Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

23 July 2012

Cara Baru untuk Mengukus

:: Bismillahirrahmanirrahim :: 
:: In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful ::

salam Ramadhan!

1 Ramadhan hari tu berbuka puasa di rumah ibu di Keramat. sebelum tu saya masak puding karamel di rumah. oleh sebab pengantin baru, kan, (baru lah sangat?) maka tiadalah banyak mana peralatan untuk memasak kat rumah ni.

masa nak buat puding karamel tu dah excited. dah siap bancuh bahan semua, baru teringat, loyang dan pengukus tak ada!

macam mana ni?

timbul lah idea sebegini,





hehe. ok lah gini kan? bukan tak jadi pun puding karamel tu.

ni namanya, tak ada pun boleh ada ^_^


love,
Puan Nadia Havez

No comments: