Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

11 September 2012

Saya Bukan Kerja Gomen Tapi Rawatan Hospital Semalam Freeee!

:: Bismillahirrahmanirrahim :: 
:: In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful ::

hari tu pada 2 september saya ada buat ini di jusco cheras selatan,




derma darah! ini kali kedua saya derma darah. tapi kali ni lebih teruk pening dan pitam berbanding yang dulu. mujur ada 'partner' di sisi. :)

kemudian semalam seperti biasa, saya ke hospital untuk check-up telinga dan hidung pula.

dan kos yang sepatutnya ini,


eheh, bukan-bukan. tu kos SEBENAR ubat yang saya dapat.

selalunya kos yang perlu dibayar di PPUKM,

  • caj rawatan ulangan (memang check-up tiap bulan) = RM20.00 setiap perjumpaan
  • stok ubatan = RM80.00
  • fisioterapi (2 minggu sekali) = RM15.00 satu sesi
jadi kos semalam sepatutnya RM115.00


tapi dapat dikurangkan menjadi ini,



hanya bawa buku ini,


alhamdulillah... kalau saya tahu gini, dari dulu saya derma darah banyak-banyak.

lepas ni saya akan derma darah dengan lebih banyak. next schedule untuk derma darah, on December. hehe.

eh tapi,

if termengandung, macam mana?

hurmmm

hurrmmmmm...

heee~


bai!

^_^

No comments:

Post a Comment