Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

29 May 2014

Hijabi Flea Market 2014

:: Bismillahirrahmanirrahim ::
:: In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful ::

Selama hari ni yang aku duk sibuk counting days tu mende alah ni lah...



Aku baru je bertapak dalam bisnes. Aku tau banyak lagi nama besar lain yang rasa macam hek eleh tu pun nak kecoh siap counting-counting days.

Macam yang aku cakap, aku baru nak mula. Kome tu dah expert. Jadi bila baby-baby ni mula melangkah first step, for sure mak pak dia excited kan? Walhal anak orang lain yang baya anak kau dah mula berlari dah...

Sentap lak aku.

Haha.

Dah dah tak elok mulakan hari dengan perkara negatif.

Aku nak ajak kome semua datang Kompleks Karangkraf 31 Mei - 1 Jun ni. Aku join car boot sale.

Ada macam-macam aktiviti kat sana. Selain car boot sale, ada booth nama-nama besar dalam industri fesyen ni.

Ewah, industri sangat.



Car boot vendors ditempatkan secara rawak. Aku pun tak tau aku akan ada kat lot mana nanti. Yang pasti kalau korang datang, cari bunting kedai aku ni, Kedai Nadim.



Ok? Cun?

Aku jual kain cotton of course! Serius aku cakap memang cantik yahampunn aku pun tak tahan nengok. Sebal je tengok stok bebanyak kat rumah. Kang hada jugak tokey hamik barang sendirik. tee~

Lagi ada wideshawl, blaus (homemade hookay? bukan buatan kilang punyaaa).

Pastu ada jugak halfmoon, tudung bawal, baju kurung nursing, baju-baju budak laki & pempuan. Lagi 2-3 bulan nak raya ni haa ada baju melayu budak, baju kurung budak.

Lagi best, ada custom made, special made, dengan penuh kasih sayang, PACKAGING untuk mereka yg membeli wideshawl dan tudung. Packaging kasih sayang namanya. Terhad bilangannya. Siapa cepat, dia dapat.

Jumpa kat sana taw! Kitorang cuba bagi harga dan kualiti terbaik untuk korang.

Daaa~ ^_^

#HFM2014 #hijabifleamarket #majalahNur #majalahDaradotcom #Hijabistamag #karangkraf

No comments:

Post a Comment