Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

21 October 2009

Plizzz jangan nakal~!

mau terbangkah ini kerusi dari tempatnya?

heh, permulaan yang sangat tidak mempunyai nilai-nilai murni atau nilai-nilai estetika yang boleh dihayati oleh semua insan. full stop.

kesibukan kini melampaui batas kesibukan yang sepatutnya mampu dilakukan oleh manusia yang berkaki dua, bertangan dua macam saya *adakah ini bermakna ada manusia lain yang banyak kaki dan banyak tangan yang boleh melakukan semua kerja dengan kaki dan tangan yang banyak itu?* apa yang aku dah start merapik ini?

ini hanyalah cubaan untuk melihat kepantasan saya menaip. wah, nampaknya sudah ada kemajuan dari segi tatacara dan tatasusila menaip. hurmm..

okeh people, kerjaan pada waktu ini hanyalah mensiapkan assignment. entah bila nak study, saya tidak mengetahui detailnya. apakah?

sudah, stop berkata-kata perkara yang bukan-bukan kerana semakin banyak bercakap, semakin banyak kesalahan. eh. saya tidak bercakap, saya menaip. ok. semakin banyak mentaip, semakin banyak salah taip. enuf? puas hati?

sangat teruk mood pada minggu ini yang mana asyik mau marah saja. sudah tara reti kontrol. lepaskan saja semuanya. tidak mampu terpendam lagi. penat.

mana mau cari 1K dalam minggu ni? tolong saya.

people.

4 comments:

  1. huh... nape mau crik 1k nih cik nadia?

    ReplyDelete
  2. xtahu maw apa ckp..tuan punya diri suda xilang control...org yg tgk pun suda xreti maw ckp...

    ReplyDelete
  3. crywolf>>
    tgk saja pn suda cukup terima kasih...
    ;)

    ReplyDelete