Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

22 April 2011

Saya Sayang Awak Sampai Bila-bila

:: Bismillahirrahmanirrahim ::
:: In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful ::



pic taken from here

sweet kan gambar kat atas ni?


ni lah suasana yang i rasa jaaaaarang sangat-sangat i nampak. tiba-tiba pagi tadi, on the way pergi kerja, i ternampak pasangan yang dah berusia ni, ambil angin sama-sama di Taman Tasik Datuk Keramat.

jalan berdua, berpimpinan tangan. i rasa pasangan ni dah ada cucu berderet-deret.

seronoknya...
kalau tangan tu digenggam dari saat pertama lafaz akad nikah sampai ke hujung nyawa...

kan?

mana nak cari pasangan yang macam ni lagi sampai ke akhir hayat?

6 comments:

  1. Insya Allah akn ade..cme kte kne pilih yg terbaik dr yg terbaik..

    ReplyDelete
  2. Insya Allah akn jumpe..cme kte kne pilih yg terbaik drpd yg baik..

    ReplyDelete
  3. sweet sangat kan???
    nak macam ni..:)

    ReplyDelete
  4. deeya capr87::
    betul :)

    jimat::
    kan kan kan~ so shuwitt.. i loike~ ^_^

    ReplyDelete
  5. ko ni..semenjak dua menjak ni..post yg agak jiwang-jiwang neh..agaga!!!i can smell what the rock is cooking! ;p

    ReplyDelete
  6. seri::
    the rock cooks hangitsss.... hahaha~

    ReplyDelete