Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

29 January 2009

Putera Puteri UMNO

KUALA LUMPUR: Putera Umno tidak wajar dibubarkan kerana ia bukan sayap Umno, sebaliknya hanya biro dalam Pergerakan Pemuda Umno, yang berperanan membentuk pemimpin pelapis muda Melayu.

Pengerusinya, Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim, berkata Putera yang dianggotai lebih 200,000 ahli berusia antara 18 hingga 25 tahun juga tidak terbabit dalam politik wang kerana pelantikan jawatankuasa tidak dibuat secara pemilihan.

Katanya, pemilihan jawatankuasa biro adalah kalangan Exco Pemuda Umno dengan tujuan penubuhannya melaksana aktiviti berasaskan kebajikan dan kemasyarakatan.

Berita diambil dari sini

mmm.... part ni memang aku tak berapa faham.. Putera UMNO hanya sekadar biro.. Macam mana pula dengan Puteri UMNO??

wah.. ini berita menarik...

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Najib Razak berkata langkah membubarkan sayap Wanita, Pemuda, Puteri dan Biro Putera Umno adalah terlalu drastik yang memberi kesan besar kepada usaha melahir pemimpin dan pelapis parti.

Timbalan Presiden Umno itu berkata, semua pergerakan atau sayap parti adalah pelengkap kepada struktur Umno.

Justeru katanya, jika wujud masalah politik wang atau dalaman parti, semua pihak mesti memperkukuhkan penguatkuasaan bagi membanteras gejala itu.

Berita diambil dari sini

Aku Puteri UTM... (^_^)

2 comments:

LeaQistina said...

ceh.. yo yo oh je.. ingat semenjak dh jd MPP ni dh mula menulis fasal isu2 semasa.. skali just nak gitau yg awk tu puteri UTM?

adoi.. adoi..

klu mcm tu org puteri apa? hah.. dh tau dah.. Puteri di hati semua.. wahaha.. (perasan siot!!)

aidaNadia said...

hahahahaaha...

adoii.. tolonglah..

dah golek2 kat sini.. =P