Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

06 June 2012

WW: Mr. Carpenter!

:: Bismillahirrahmanirrahim :: 
:: In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful ::

di satu malam yang hening... di sebuah rumah pasangan suami isteri...

"Puan N, saya rasa kita kena beli satu meja lah untuk makan. takde lah awak tertunduk-tunduk makan atas lantai ni..."

"Ok! lagi saya sukaaaa.." ^_^

maka bermulalah misi pencarian meja mini.

alamak, tak ada gambar cari meja.

jumpa lah sebuah meja mini di tesco. harga? RM39.90. ok lah. tak tahu murah ke mahal ni. rasa macam murah je.



jap ye, macam tak sama tinggi meja ni.



ada satu skru lagi tak pasang



ok, sayang. meja untuk awak dah siap!


hehe. ok, mari kita makan ayam goreng crispy yumm yumm atas coffee table baru.


tak ada gambar nanti korang terliur.


ngee~


No comments: