Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

15 February 2009

Makanan-makanan..

Ni lak, makanan-makanan masa MPG tuh... Chinese Set, tapi sedap lagi Chinese Set masa kat Pulai Spring... Oh so so... (Tak sedap pun, aku hentam habis jugak, ape ke hal nyerr???)
=P

Hot & Cold Combination, ader ketam, jellyfish, n tah-apa-apa yg memang sedap...



Sweet Corn with Crab Meat Soup yang bak kata Hadi, "kalau tak letak sweet corn tu mesti rasanya lebih sweet..." I agree with him =)


Fried Rice yg tak habis. (First time aku makan chinese set tak habis. So so pelik.)


This ikan memang super duper delicious. Sehingga menjilat kepala.



Sayur ni tak habis (tapi kat aku je dekat 3mangkuk aku telan) tak tau kenapa diorang yang lagi 8orang yang semeja dengan aku tu tak habiskan.


Ada 2 course yang tak sempat diambil gambar. Fried Chicken with Lemon Sauce (sebab tak sempat amik gambar, diorang dah telan dulu) and dessert yang kuahnya rasa macam ubat batuk cap ibu dan anak (tapi lama-lama cam sedap je hahahahaha) sebab tak sempat amik gambar sebab (berapa banyak sebab) kena amik gambar Mr. President-yang-segak-bergaya malam tu naik stage.
Mr. President cabut cabutan bertuah tapi aku tak pernah bertuah pun dalam bab-bab ni... =(




Sedang kami bersembilan enak menjamu selera, tiba-tiba kami ditegur oleh sahabat dari Yemen.

Sahabat Yemen menegur Mr. President




Sahabat dari Yemen diminta bergambar dengan Presiden. (Oh, sorry Zaki =P)



Aku rasa makin tembam... xoxoxoxooxoxo

1 comment:

  1. besh yer mkn2... tembam2 xper... janji chumil... mcm sy... hahaha

    ReplyDelete