Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

10 February 2009

Pulang Dari Sabah...

Salam Muhibbah, Salam Perpaduan, Salam segala salam.. :)

Jam di handphone baru menunjukkan pukul 2025H. Ini bermakna baru 8jam, 25minit aku sampai Semenanjung setelah hampir 4hari berada di Kundasang dan Kota Kinabalu, Sabah. :)

Kem Induksi (Susulan) MPP di Kundasang, Sabah memang best! Aku rasa yang best tu hanya part jalan-jalan makan angin..hahhaa...

Tapi tak juga. Banyak yang dipelajari di sana. Maksud aku, lebih kepada muhasabah diri (kenapa mesti ada perkataan sabah???). Pergi ke tempat orang, secara tak langsung kita belajar adapt diri dengan keadaan dan situasi di sana. Untuk post kali ni, aku belum dapat sertakan gambar2 keseronokkan ku di sana sebab belum transfer dalam komputer.

Flight kami ditunda sekali lagi pada 7 Februari 2009. Kami berkumpul lebih kurang jam 2.45 petang di FAB. Bas pula yang lambat. Flight kami jam 1820H.

Hoh, nantilah aku ceritakan peristiwa di sana. Hari ni tak ada mood. Salam...

Aku tak makan lagi hari ni... :(

1 comment: