Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

01 August 2009

Habis tempoh kuarantin...

habis suda tempoh ini kuarantin. so boleh keluar suda dari ini bilik. selama ni keluar bilik pun pergi bilik air je. sob sob sob *eley, bajet sday kunun. takde takde...*

selama ni hanya handphone dan engineer tupperware je jadi peneman hidup. nasib baik engineer tupperware tu tak infected. kalau tak, siapa nak uruskan semua tupperware2 di malaysia ni dan tiadalah stok baru untuk tupperware. sempena kempen say no to polystrene, nanti stok tupperware dah habis stok, macam mana? eh eh.. mana aku melalut ni..

ok, dengan ini saya ingin mengumumkan, saya sudah sihat, walaupun bukan sepenuhnya, alhamdulillah... sikit2 kepala swing swing tu ada laa~ yang pasti, saya sudah boleh kembali bekerja. ya!!!

so, nyah kau penyakit dari badanku.. heh! hihiihihi...

nak keluar! nak keluar! nak keluar!

(^_~)v


2 comments:

criestz said...

kami manusia2 y sehat nie pon xmo kua rumah..
tkot brjngkit...huhu

kamo plak y suke sgt nk kua uma..
g dok dlm uma diam2 budak kecik =P

aidaNadia said...

wekk.. :P nak kua gak.. tak kiree... :P
kamu takley kua sbb kt sana ujan.. kan kan kan...