Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

04 October 2010

Peperiksaan Masa Remaja

:: Bismillahirrahmanirrahim ::
:: In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful ::


fuh~ saja entri ni, gatal-gatal tangan nak menaip benda ni je



ALL THE BEST


IRMA NOOR MAYZURA HAVEZ


esok PMR start, so pergi baca buku.


jangan ingat dah merasa jubah konvo i, you tak payah sarung jubah konvo you sendiri.


sila rilex, hargai masa-masa terakhir ni dengan mengumpul ketenangan.


dan untuk calon-calon PMR lain,

selamat jawab exam


8A @ 9A tu senang je


^_^

*kau dah lepas, boleh lah cakap gitu nadia ooii~*

2 comments:

Indra Putra Asrar said...

gudluck eno wutta2

Nadia Havez said...

nanti kaklong sampaikan kat dia... :)