Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

27 May 2010

Di suatu petang yang indah...

Bismillahirrahmanirrahim~

sedang duduk melayan blog si zack dan telinga dipasang telinga arnab, eh, disumbat dengan lagu Maher Zain, tiba-tiba bunyi suara Luna Maya yang mendendangkan lagu 'Suara' bergema di ruang tamu sebuah rumah kecil di tengah Bandaraya Kuala Lumpur *amacam, mantap tak explanation? kasi u olls~ pening sikit tengahari buta ni.. ihih!*.

lantas telefon bimbit jenis Sony Anak Erics model W880i dicapai. melihat nombor telefon yang tertera di skrin kecil itu, sudah boleh diagak pemanggilnya.

"cik nadia ye? roslan bercakap."

"ye, saya nadia."

blablabla

kesimpulannya, aku dapat kerja.. di taman melawati, sangat dekat dengan rumah. sebagai trainee executive untuk 6bulan, then baru jadi executive.. thee~ ok, tak?

urrmmm~ kalau ada orang calling for interview lagi, macam mana eh?


(-_-") bersyukur dengan apa yang ada... aku tak mau yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran. memanglah orang kata, tak salah untuk mencari tempat yang lebih baik. tapi dengan 0 experience yang aku ada, aku tak rasa aku perlu melompat-lompat ke satu tempat ke tempat lain buat masa ni, kan? kan? satu kerja apa pun belum start lagi.. kan..

what do you guys think?

i do really need opinion.. :)

No comments:

Post a Comment