Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

24 August 2012

Bila Orang Kampung Beraya di Bandar

:: Bismillahirrahmanirrahim :: 
:: In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful ::

selamat hari raya aidilfitri!

di malam raya berlaku drama tv swasta. suami tiba-tiba rasa sayu haru sebab tak balik kampung. alahai. hari raya kedua kita balik, ok?

saya akan guna semula baju nikah saya. macam dalam entri ini.

mulanya ramai tak percaya. biar betul dia ni nak pakai semula baju nikah.

apa salahnya, kan? itulah kepentingan membuat baju kahwin yang boleh dipakai lagi di hari lain.



tapi dah tak nampak macam baju nikah lepas pakai tudung warna lain.

oh tapi suami tak pakai baju putih. kata beliau, "nampak macam nak menikah sekali lagi."

maka belilah sapasang baju melayu untuk beliau. saya tak kisah sebab inilah baju melayu terbaru beliau selepas 5 tahun.



the cousins. saya belum ada anak buah memandangkan saya adalah cucu sulung. tunggu anak kami lah baru dioarang semua ni ada anak buah. ni pun tak cukup korum ni. 



sambil celebrate birthday budak ini yang ke-7



 selamat hari raya dari family kami di KL.


No comments:

Post a Comment