Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

08 October 2012

Kerja Hujung Minggu

:: Bismillahirrahmanirrahim :: 
:: In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful ::

selain balik kampung di hujung minggu lepas, saya ada sesuatu yang suami rasa macam, haisy memabazir betul bini aku ni.


saya jumpa ini masa suami cari tabung masa depan kami



dan saya ceraikan menjadi ini



tiba-tiba jadi ni



saya letak di sini



haaa itulah dia



wawawawawa sukaaaanyaa!

suami kata, "kenapa beli bunga putih? dinding kan putih? nampak ke?"

dan,

"kenapa tak beli lagi? boleh lekat kat dinding lain pula."

tu perli ke puji tu?

hisy. sungguh tak supportive. isy isy isy.




1 comment:

Boo said...

Assalamualaikum..
comelnya! akak ipar saya pun suka beli sticker camni dan tampal didinding. saya nak buat, tapi malas kena leteran suami , hihi