Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

27 March 2009

Aku, assignment dan final exam...




Menghadapi minggu-minggu terakhir bagi semester 6 ini amat memenatkan. Dengan tugasan-tugasan yang menimbun, test, quiz, dan persediaan untuk peperiksaan akhir semester. Aku dah semakin pening-pening.

Amanah sebagai MPP semakin berat dirasa. Lebih-lebih lagi selepas perjumpaan dengan TNC HEP & Alumni baru-baru ni. Seakan-akan dia meletakkan high expectation ke atas kami yang membuatkan kami tidak senang duduk. Walaupun tidak dari segi fizikal, namun tenagaku banyak habis dari segi mental. Berfikir, mengkaji, merangka. Semuanya untuk kebaikan UTM sendiri.


Tapi, walau macam mana penat sekalipun, kita mesti enjoy!!! Tu yang saya terpkan dalam diri saya... Sebabnya, hidup tanpa tekanan, tak syokk... tak ada dugaan, tak mencabar.. hehehehehe.. Tahniah buat diri sendiri kerana berjaya menempuh hidup setakat ini... Alhamdulillah...
Aku jadi diriku... (^_^)v

No comments:

Post a Comment