Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

12 June 2014

Selamat Ulangtahun Sayang!

:: Bismillahirrahmanirrahim ::
:: In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful ::

Rasa macam baru semalam bersalin. Rasa macam baru semalam mata kecik yang bulat tu terkebil-kebil pandang aku. Subhanallah. Nikmatnya tak terungkap! Bahagianya Allah je yang tau. Aku tak percaya cinta pandang pertama tapi kali ni, aku kalah.

Dah macam ayat novel! Haha.

Alhamdulillah.. masyaAllah... i feel so blessed. Bila baca balik entri masa mengandung dulu, rasa nak nangis. Cengeng!

Dah setahun umur anak ibu, dan alhamdulillah aku berjaya sempurnakan separuh masa pertama.. hahaha separuh masa pertama menyusukan Fateh. Ada lagi separuh masa untuk cukup dua tahun.

Ahh bab susu lain entri.

Satu hari nanti, bila Fateh dah pandai baca, Fateh terbaca blog ibu ni, ketahuilah, ibu sangat sayang Fateh. Ibu dan ayah berusaha bagi yang terbaik untuk Fateh.

Jadilah hamba Allah yang taat, hamba Allah yang sentiasa memberi khidmat, hamba Allah yang sentiasa mencari kebenaran, hamba Allah yang menjadi pejuang agama.

Last sekali, jadilah seperti nama..

Fateh Al-Hafidz bin Mohd Nur Imam

Mmuahhh mommy loves you mucchoo muchooo



No comments: