Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

17 September 2009

Makan Ketupat Rendang Kuih Bahulu

salam sejahtera.
berita hari ini.
satu keluarga didapati bersalah kerana tidak memasak ketupat rendang kuih bahulu. errkkk... silap3
haaa.. kawan-kawan *nada suara seperti watak upin ipin. sila bayangkan*, nak tau tak, saya sekarang ada di rumah untuk *makan ketupat rendang kuih bahulu* bercuti hari raya, kot.

erkk.. sepatutnya tiada 'kot' di situ.

just want to share something. apa pandangan anda kalau duit hantaran kahwin *yang biasanya orang letak puluh-puluh ribu tu* ditukar dengan senaskhah mushaf al-quran bertulisan tangan bakal pengantin lelaki tu sendiri. menarik? tuan-tuan dan puan-puan boleh cuba di rumah. eh eh. bagi yang belum bernikah boleh cuba cara ni. bagi yang sudah bernikah, boleh bagi anak-anak anda mencuba.

hoh, siapa sanggup siapkan senaskhah al-quran bertulisan tangan, boleh nikah dengan ana! errkkk...



Gambar hiasan. macam cantik je kaler silver. i nak buat rainbow kaler, setuju?

(^_^)v


4 comments:

crywolf said...

hoh, siapa sanggup siapkan senaskhah al-quran bertulisan tangan, boleh nikah dengan ana! errkkk...


CPt3 owner dier wat jualan murah..!!!

huh....

aidaNadia said...

crywolf>>
enta ke yang nak senaskhah al quran bertulis tangan? bukan ana ke?? konpiussss...

sang kamen said...

ko nak buat rainbow kaler?? kang mcm sarkas pulak.. ade badut di sana sini....

aidaNadia said...

sang kamen>>
agaga~! tu la ko, tak tengok agi yang latest nye trend.. org bese gabung 2 kaler kan.. ti aku nak gabung 3 kaler.. biru, pink, ijau.. hahaha~!