Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

16 January 2011

Awak Tak Nak Join Imam Muda ke?

:: Bismillahirrahmanirrahim ::
:: In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful ::


farah nur adila share satu gambar ni.


jom kita semua muslimah sekelian sahut cabaran ni. serius, dada perempuan tu lebih menggoda dari rambutnya. betul tak saudara-saudara perempuan ku?

bila kejadian rogol sana sini terjadi, kita salahkan lelaki. padahal kita sendiri yang jadi antara penyebab lelaki tak boleh nak kontrol nafsu.

memang ye, perempuan bertudung pun ada yang jadi mangsa, tapi tengok balik, atas sebab apa lelaki tu melampiaskan nafsu serakah diorang tu? sebab kita juga kan?


"awak belilah tudung macam mana pun, asalkan tudung tu dapat menutupi dadamu, wahai muslimah"

awak, saya baca kat sini. awak tak nak join program ni ke?


oh oh~ i sangat berbangga dengan seorang sahabat yang dulu sangat lah urmm.... tak tahu nak kata tapi sekarang dah bertudung labuh. alhamdulillah.

i tahu siapa sahabat tu masa dulu. dosa-dosa silam dia dan dia kata, sampai sekarang pun dia tak dapat maafkan diri dia atas keterlanjuran dia. tak apalah, Allah tu Maha Pengampun. kalaulah i ni lelaki, i ambil dia jadi isteri. tapi i perempuan. i hanya boleh jadi kawan yang sentiasa meminjamkan bahu aje lah.

2 comments:

cikpepel said...

alhamdulillah :)

Nadia Havez said...

cikpepel::
:) alhamdulillah..