Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

08 July 2009

Something about Tatoo

thanks farah for this fact...

"tatu, dia jarum yang sangat halus, mesin tato0 tu inject laju-laju, jarum tu bgerak dengan amat laju..
dia masuk dalam kulit, colour tu masuk dalam kulit kita, sebab tu berdarah dan bengkak.

sistem dia macam mesin jahit baju. kaler tu absorb di lapisan atas kulit. ibarat benang pada mesin jahit. benang tu masuk kat kain (kulit) dan nampak jahitan pada permukaan kain. macam tu la juga tatoo."

menarik juga benda ni. so, macam mana sekali pun, tatu itu dilarang, kan?

bila dah jadi camtu, sama juga lah dengan tatu tu menutup lapisan kulit. jadi bila kita bersuci, tak kena permukaan kulit, bukan ke tak sah?

lagipun, sakit kan tatu. ana pernah terbaca dalam paper, orang-orang yang sudah bertaubat, nak hilangkan tatu, seksa yang amat. terasa berdosa seumur hidup if tak dapat hilangkan tatu tu. yelah, bila bersuci, kulit tak kena air...

renung-renungkan...

2 comments:

farah said...

wahahhaha..ko..ko quote balik...memang xleh bla kan?wakakkaakak!!!!!
pandaila plak aku buat perumpamaan kn..tatoo=mesin jahit!ahhaha

aidaNadia said...

farah>>
hahaaha.. sebab perumpamaan ko menarik gilerr.. tatoo=mesin jahit..
senang giler nak faham :D