Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

15 July 2009

[TIRED, EXHAUSTED, APE LAGI?]

salam sejahtera, salam muhibbah, salam perpaduan...

di sini saya ingin memaklumkan, kepenatan saya yang teramat sangat.. baru sahaja start gerak kerja konvo dalam 3 hari ni *walhal orang lain dah start sejak cuti hari tu! kau baru nak panaskan enjin..*, tapi saya terasa kepenatan yang melampau... isy3...

sebabnya, baru nak panaskan enjin, saya sudah dihujani *ahaha~ bayangkan saya 'ditimpa hujan'* dengan bertubi-tubi kerja untuk pesta konvo 43 nanti...

countdown-countdown... lagi 28 hari... pengsan... setiap hari tidur pukul2-3 pagi. bangun pukul 6 pagi sebab semua kelas pada sem ni start pada pukul 8 pagi. hampeh! memang setiap kali balik bilik, tak sempat buat apa, terus terduduk, terbaring, kemudiannya tertidur dengan lenanya sampai terjaga pukul 6 pagi...

serius.. saya sangat penat.. sudah lama tak penat macam ni...

PESTA KONVOKESYEN KE-43 [sila klik sini untuk ke laman web rasmi pesta konvo]
13-19 OGOS 2009



apa yang bermain dalam kepala saya sekarang hanyalah pesta konvo. saya cuba tumpukan perhatian sekejap untuk PROJEK SARJANA MUDA saya tapi susah betul *alasan semata-mata lah tu!*...

saya perlu masa sedikit *kau tak nak grad ke nadia?? tak cari lagi tajuk psm!*.

No comments:

Post a Comment