Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

13 September 2009

23 Ramadhan

Ouh no…

Selamat pagi semua. Bertemu lagi kita di rancangan masak-masak bersama nadia mari update blog. Pada hari ini ingin saya ceritakan sedikit kemajuan pada diri saya. Eh, dah dah. Tidak mahu membuat rancangan memasak hari ini. Huih, pagi-pagi lagi saya sudah mengstart enjin kereta untuk pergi dating PSZ. Sangat mengkagumkan kerana pada waktu blog ini di update, saya berada dalam library, mensetelkan kerja-kerjaan. Update blog ini hanya iklan semata-mata.

Okeh, ini hari masuk 23 ramadhan suda. Saya rasa mungkin implikasi bulan ramadhan menyebabkan saya kurang merapu dalam blog. Ya, konon-konon macam kurang dosa di situ. *clap clap* macam riak pun ada jugak… kot… heh, syyuuhhhh… bulan-bulan puasa ni, kurangkan benda-benda mengarut okay?

Ya, satu lagi tentang 23 ramadhan. Err… yay, kalau mengikut kalender hijrah, tarikh lahir saya adalah pada 23 ramadhan 1407H. urmm tahun ni 1430H. maknanya umur saya sudah 23 tahun, eh? Heh, kenapa saya rasa masih terlalu muda untuk menyebut, "hye, saya sudah berumur 23 tahun". Oopss.. mungkin saya masih layak memegang title 'pelajar tahun akhir yang berusia 22 tahun'. Oh, saya betul-betul terlupa angka itu adalah umur saya yang sebenar.

Benarkah 22?

Musykil.

(^_~)v

4 comments:

  1. wah sye juge bday blan ramadhan...xde hadiah ke?

    somebody check 4 me n said that i was born pada 14 ramadhan..

    ReplyDelete
  2. da bagi? aper....

    ( eh wah..msg anda masuk...)

    ReplyDelete
  3. crywolf>>
    da bagi daaaa.... kita dua jek tau ape hadiah nye.. (^_^)v mana ley publish kat sini...

    ReplyDelete