Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

09 November 2009

Pukul Pukul Si Canang~

hurmm.. pukul pukul si canang.

ya. ni macam ayam bertelur seekor, riuh sekampung. sama jugak macam belum ada apa-apa dah mahu bagitau satu dunia.

apakah? tak berani kan nak kecoh apa-apa selagi belum ada apa yang pasti.

kadang perkara yang dikecohkan tu boleh datangkan fitnah.
dan fitnah itu dosanya lebih besar daripada membunuh.

macam mana pula perkara yang dikecohkan boleh mendatangkan fitnah ye?

hurmmm~

mau makan steamboat ini hari, tapi..... hurmm~

(^_^)v


2 comments:

cikmemy said...

selagi xde bukti, selagi 2 la xde kebenaran kan?tapi 2 la reality.org lg suke canang berite yg dorg sendiri xtaw kebenaran.ni la life kan.sgt kejam

aidaNadia said...

cikmemy>>
mm.. tu rr sal~ mencanang berita yang belum pasti tu, tak baik kan..~