Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

15 March 2010

PSM --> Konvo 45?


sila klik supaya anda nampak dengan lebih besar eh

wahhh.. kalender akademik 20102011 dah keluar *apsal aku amik kalender ni? ada hajat mau extendkah?*

urmm~ first, my PSM. memang bermasalah besar. akhirnya, setelah selama berbulan ni bertarung, akhirnya pagi ni, pertama kali, air mata terpaksa jugak gugur *ceh, terpaksa!*. gugur air mata tu lepas dah lama tahan dengan penuh sabar tu. ermm bak kata pudin [P]atutlah [S]aya [M]enangis.. ngaa~ tak tahulah.. macam ada bayang-bayang extend.. penat cari balik semangat.. and now i am ready to face the world.. chayok2 nadia!!!


then bila tengok kalender akademik tu, ternampak lak tarikh Majlis Konvokesyen 45.. lambatnya tahun ni.. lambat dekat sebulan.. 25 - 28 September 2010.. aih~

lamalah tunggu nak dapat bunga..


tapi...


dapat ke grad on time?



:'(

5 comments:

Tarmizi Abd Rahim said...

tetiba aku pun rasa nak nangis..
PSM OH PSM..

diLL said...

erm.. insylh.. amin~ smga tuhan permudahkan semuanya~

aidaNadia said...

mijie>>
aaa~ jgn rr nangis dulu.. kita nges sama2 jom!

diLL>>
amin~ semoga urusan kita semua dipermudahkan.. nak konvo sama! konvo 45!!

Norbaizura said...

chaiyyok nad.....

angkat pedang hingga titisan darah yang terakhir.........

aidaNadia said...

cik bai>>
wuwuwwuu~ thanks cik bai.. sedang berusaha ni.. :)