Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

04 March 2010

Stronger than Yesterday

dalam kelas, atau time tak tahu nak buat apa
banyak pulak dalam kepala ni rangka-rangka nak menaip apa
tapi
bila dah depan komputer
apa pun tak tau nak buat

macam mana ni?

agak sedih ini hari
regarding my PSM
jangan tanya aku pasal PSM aku kalau kau tak sediakan pipi untuk dilempang
*ayat yang sangat emosi nampaknya di situ*

entahlah

bila tengok PSM begitu rupanya
hilang semangat nak sambung master
layakkah?
entah
esok kelas pukul 9 pagi
baik balik tidur
dari layan adik panod kat opis nih
*tapi kadang-kadang bes gak layan budak kecik yang sebaya engineer tupperware ni*

life must go on *kata elia*

you will be stronger, trust me *kata acap*


Stronger than yesterday
now its nothing but my way
my loneliness ain't killing me no more

........................

No comments: