Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

05 December 2009

Air Mataku Mengalir Laju

....................


"Abang bukan sengaja tolak permintaan mak. Tapi atas rasa tanggungjawab, hormat dan cinta pada isteri abang..."


"I tahu i dah tak ada dalam hati u."
"Habis kenapa u teruskan semua ni?"
"Sebab u masih dalam hati i. I nak terus menjadi isteri u."


"Dia meniti hari-hari terakhirnya tapi Adam tak tahu, bang."


"Mengucap, Katrina. Mengucap..."


"Dia ingin habiskan hari terakhirnya dengan orang yang dia sayang."


"Abang cintakan Nur..."



aku menghabiskan Nur Kasih dari episod 22 hingga 26 secara marathon hari ini.

ramai member termasuk yang lelaki dah menangis tengok cerita ni.

aku betol-betol tak faham part mana yang boleh diorang menangis tu.

diorang kutuk aku sekarang ni dah tak ada perasaan, hati kering.

aku tak puas hati, ada ke diorang kata aku tak de perasaan.

maka aku pun tengoklah dengan sepenuh penghayatan, penuh perasaan.

dan kesimpulannya,

aku menangis pada episod 22, 23 dan 26.

oh oh oh, lalala

sangat laju air mata ini

sungguh terkesan dialog-dialog tu

sangat menghayati ini cerita

tabah

ya, tabah

dan sabar

sila tabah dan sabar ye nadia

nanti adam u balik lah semula...

(T___T)


crying a river

erkk, adam i balik semula? dia nak balik ke?



*eh, tapi u Nur Amina, ke? tak kan.... so siapa adam?*


nak jadi Nur Amina, boleh? thee~ tapi tak nak adam masa dia jahat tu. boleh ke?


8 comments:

muhammad syafiq said...

..kwn sy ckp..

adam tak layak dapat kemaafan nur..

aidaNadia said...

syafiq>>
kenapa pulak? bukankah memaafkan tu lebih baik dari segalanya... kalau saya jadi nur pun saya akan maafkan adam.. suami sendiri kott... lagipun selama ni kita berdoa untuk dia...

muhammad syafiq said...

ckp psl maaf, 3 ayat drpd quran sendiri menyarankan untuk memaafkan, bukan minta maaf..

dan ketahuilah, DIA jualah pemberi kemaafan sehingga matahari terbit sebelah barat.

hmm, pmpn.. besela.. hati lembut.. hehe

aidaNadia said...

syafiq>>
huu~ tau takpe.. pmpuan mmg hati lembut sangat... kalau tak, macam mana nak jdi isteri n ibu...

muhammad syafiq said...

hati lembut yg mampu menggoncang dunia..

^_^

aidaNadia said...

syafiq>>
hati lembut yang mampu menggoncang dunia?

job said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,正妹牆,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇