Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

12 December 2009

Saya rindukan dia

.............................


saya rindu dia

dia selalu buat saya terkesan dengan kata-katanya

dia selalu buat saya teringat dia

dia selalu buat saya kagum dengannya

bila teringat dia, saya rasa sangat tenang

sekali lagi dia membuatkan saya impress

saya betul-betul rindukan dia

ini, ayat di bawah ini, dia tulis dekat belog dia...

"Hati yang terluka umpama besi bengkok walau diketuk sukar kembali kepada bentuk asalnya."
-iluvislam-


kemudian dia komen ayat tu,

"Macam mana nak jadikan besi itu kembali kepada bentuk asal? Ketuk banyak3 kali sampai ada rupa asal ek? Kalau ketuk banyak3 kali, pasti akan tinggalkan bekas dan berparut, kesian kat besi tu..tapi yang sebenarnya, kesihan kat hati tu, berbekas,berparut,cacat,hodoh,buruk..terfikir kembali, pasti ada jalan keluar supaya besi tersebut tak meninggalkan parut dan bekas...kita LEBURKAN besi tersebut dan bentukkan kembali! :)"


huh,
elia ameera, kamu betul-betul buat saya menangis sekali lagi kali ni...

.....................................

4 comments:

sovia said...

Yg luka dan yg bengkok tidak sama terlalu jauh berbeda yg luka di obati dgn iodine dan di jahit. yg bengkok tak perlu di jahit hanya diluruskan dgn berbagai cara bergantung cara orgnya. Pemulihannnya juga bergantung yg empunya diri, sama ada dia mau kembali pulih atau tetap dgn hal telah berlaku itu. Kerana itu pandai2 lah membawa hati jgn sampai terluka dan bengkok.

aidaNadia said...

sovia>>
swing2 sudaaa.. hahaa

[ EA ] said...

salam...hey sayang! sori dear..lia br perasan ur post ni..how r u? seem depress lately...sibuk ek skrang? bila2 nak klua, juz ring me k..ada no lia kan? my hp 24hours on juz 4 u :) hope 2 c u soon..take care dear..miss u!

aidaNadia said...

lia>>
gosh! really hope to meet u... aaa!! quiet depress.. heh! yayaya.. i'll find a suit tym for us... hope der r some... take k to0 dear!