Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

05 December 2009

Ku Rindu Dia

aku rindu dia
tapi macam mana?

aku rindu dia
tapi nak luahkan macam mana

aku rindu dia
tapi apa harus aku lakukan?

diam

diam

dan terus diam...

aku rindu dia~



eh, ada satu lagu best from dewa, munajat cinta

Malam ini ku sendiri
Tak ada yang menemani
Seperti malam-malam
Yang sudah-sudah
Hati ini selalu sepi
Tak ada yang menghiasi
Seperti cinta ini
Yang selalu pupus

Tuhan kirimkanlah aku
Kekasih yang baik hati
Yang mencintai aku
Apa adanya

Mawar ini semakin layu
Tak ada yang memiliki
Seperti aku ini
Semakin pupus


ok, ni post penutup sebelum saya sekali lagi menghilangkan diri selama 10 hari.. dari 7-17disember saya tidak akan berblog, outstation sekali lagi. mencari ketenangan lagi.


doakan yang terbaik untuk saya...

:'(


.................................. end ................................................................

7 comments:

muhammad syafiq said...

Akan tiba saatnya dimana kamu harus berhenti mencintai seseorang

Bukan karena orang itu berhenti mencintai kita Atau karena ia tidak mempedulikan kita

Melainkan saat kita menyadari bahwa orang itu Akan lebih berbahagia apabila kita melepasnya

Tetapi apabila kamu benar benar mencintai seseorang, Jangan dengan mudah kita melepaskannya

Berjuanglah demi cintamu... Fight for your dream !

^_-

aidaNadia said...

syafiq>>
wow...

melainkan saat kita sedar bahawa orang itu akan lebih bahagia bila kita melepaskannya...

mmm.. dalam maksudnya...


tetapi bila benar-benar mencintai seseorang, jangan mudah melepaskannya, fight for your dream..

i never fight for my dream. i always let it be... berserah... because i dont know how to fight for it....

[ EA ] said...

ok2..i tau u rindu kat i..i pun rindu u jugak!! heheh :P alooo..br ingt nk ajak main archery nxt wek :(

!x0r@ M@sr!k@ said...

aik??rndu kt spe 2??npe cte sdih2 je lately..ade yg luarbiase dr biase ek???hurmmmm..

aidaNadia said...

Eliaa>>
dear aih~ nex2 week lagi... hahaha~ i noe both us will gonna be very busy after dis.. aih~ archery? wow! interesting!! bes3!! nak!!!unded

aidaNadia said...

masrika>>
erkk.. nmpak sangat eh cerita sedihnya?? urmm~

!x0r@ M@sr!k@ said...

yelew..huhuhuhu so sad story klah tylor swift...huhuhu..????