Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

13 June 2010

Awak orang Sepanyol?



Bismillahirrahmanirrahim~



-Peristiwa 1-


Hye! Nama saya, Nadia. Nadia Havez.


Havez? Tu nama ayah awak ke?


Haah, Havez tu nama ayah saya. Kenapa?


Pelik. Awak orang mana?


Cubalah teka.


Sepanyol ke? Macam ala-ala Sepanyol je nama tu.


(Senyum).



-Peristiwa 2-


Nama adik apa?


Nadia Havez.


Havez tu nama ayah ke?


Haah.


Adik ada keturunan Arab ke?


Hehe. (Iye kan aje).



-Peristiwa 3-


Kaklong, tadi ira call pijoe ex-presiden tu, dia minta ira bagi emel ira. Sebab nak dia emelkan senarai kos printing banner and poster tu. Lepas je dia tengok emel ira, shahira_havez@...... dia kata, laaa... adik Nadia rupanya. Glamernye bapak kita kan?


Haha, siapa ada nama unik macam tu kat Malaysia ni?



Habis segala peristiwa unik gini. Haha. Anak kacukan ke hape budak nih. Kulit macam orang melayu juga, mata sepet, hidung pesek. Haha.


Tah. Anda rasa?


(^_~)v

hye, my name is affendi and i am from malaysia


*fendi ngorat awek france kat airport. isk isk isk*

malangnya awek tu dah kahwin.

~hahahahaha~






5 comments:

mier@merr said...

erk..akak dlu pn baca nama nadia byk2 kali..takot tsalah baca n tulis... biar betik.. kturunan mna la dia ni..hee~

Tarmizi Abd Rahim said...

asal aku slalu salah eja r??0-o

Nadia Havez said...

kak merr>>
keturunan langit. eh. tu ayah pin. keturunan manusia. hahahahah~

mijie>>
ko memang! sampai satu entri khas untuk bagitau ejaan nama aku.. huh!

nuruddin | Ray said...

seb baek aku persoalkan dlm ati jek...hak hak... :P

cik senah said...

ehemmmm. gambar last tuh takle blah!!! hahaha.