Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

04 April 2009

Dianella Rannia

Saya sekarang berada di Shah Alam, rumah nenek saya. Kenapa? Tengok si comel... Ingat nak upload gambar si comel ni. Tapi, ada prob sikit la broadband ni kat rumah nenek. Tunggu lah nanti dah balik Skudai, saya akan upload gambar permata baru keluarga kami. Dianella Rannia...

Kata usu, "Nak lahirkan anak, memang susah. Tapi, lepas anak tu dah lahir, bersyukurnya, Allah je yang tahu."

Wah, lepas tu boleh pula nenek kata, "Tu, kaklong tu nak belajar jaga anak lah tu. Tak lama lagi dia pulak."

Wah, aku kah? Kahwin pun tak lagi wahai nenekku.. wakakakaka...

Usu bergurau dengan ibu, "Tak nak mengandung lagi ke?"

Boleh pula ibu balas, "Nanti orang konpius, ni anak ke cucu?" Ceh! Hampeh!!

Bila aku boleh kahwin??? Whahahahaha

(^_^)v

2 comments:

LeaQistina said...

bila orang datang masuk minang la.. apa daa.. wahaha..

aidaNadia said...

Takot!!!!!!!!