Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

10 April 2009

Hari ini? 10April2009

Hari ini saya tidak berapa garang, maka saya menggunakan warna merah yang agak lembut... :P
Alhamdulillah, saya sangat tenang hari ini. Setelah habis kelas Pn. Shaparas tadi. Thanks Pn. Shap kerana membuatkan saya tenang. (^_~)
Apa tugas saya hari ini?

0645H - Terjaga, dikejut Kak Ema. Entah pukul berapa saya tertidur, tak penting. Yang penting KERJASAMA... eh, diam Wonder Pet. Apa yang penting, saya sangat penat.

0700H - Bermalas-malasan di katil. Memikirkan baju apa yang hendak dipakai hari ini.

0740H - Masuk bilik mandi. Segar sangat2.

0830H - Bergerak ke kereta (hari ni pinjam kereta Apiz. Dah tak larat giler nak jalan kaki. Pinggangku nak tercabut).

0850H - Sampai di kelas. Buka assignment satelit. Konon2 nak siapkan sebelum Pn. Shap sampai. (Kunun! Macam sempat!)...

0957H - Kedengaran ayat yang paling melegakan hati dari Pn. Shap, "Assignment ni hantar selewat-lewatnya Isnin ya. Projek satelit tu.... sebelum final exam... boleh? Hari Jumaat depanlah kan?" Pheww! Thanks Pn. Shap! Banyak benda pasal mobile satellite tu saya kena betulkan!

1000H - Bergerak ke ofis. Cet! Kunciku ada pada Enchik Bo. Hoh! Kena pergi K10 la maknanya...

1015H - Di K10, ambil kunci dari Enchik Bo.

1025H - Melilau cari parking sambil bermonolog dalaman, "Aku dah agak dah, mesti tak ada parking!"

1039H - Memarking kereta di depan P19. Cet! Sangat jawohhh... Pemalas! Hantu! Pinggang i sakitlah hari ni uuuu....

1045H - Blogging jap.

1100H - Sambung study.

1230H - Amik Apiz, anta gi solat jumaat, gi ofis balik.

1500H - Test Micro2 :(

1700H - Balik ofis. Setelkan hal Gegar U n Konvensyen Kebangsaan MPP IPTA *pengsan*

1800H - Sambung assignment tertangguh sampai lebam...

Itu sahaja setakat ini.. Bagilah saya masa untuk rehat sedikit...

(^_^)v


No comments:

Post a Comment