Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

20 April 2009

Frust?

Entri ini bersifat separa normal.

Kenapa?

Ya!

Hari ni hari pertama exam. Dan aku frust.

Sebab?

Aku tak dapat jawab dengan baik.

Aku frust, apa yang aku study, semua hilang macam tu je. Padahal aku dah banyak kali ulang sampai betul-betul faham.

Aku frust.

Sebab sampai nak jawab soalan, semua tu hilang. Aku jadi konpius.

(x~x)
Aku dalam kesedihan yang teramat sangat. Blurr~

4 comments:

PERANCANG said...

hah?frust pebendenye..just do it. dont afraid to face next2 day lo..just close yor eye..look foward not behind or yor back lo..

aidaNadia said...

hoh... wut can i do.. :(

it is my fav subjuct, but i can't make it..

sebab tu rasa nak masak nih!!!

biarlah rahsia =) said...

sesungguhnya Allah x tgk pada hasil ttp pada usaha kita... klu kita usaha nawaitu kerana Allah, maka pahala yg kita dapat....dan ingatlah,kadang2 Allah menghilangkan matahari dari pandangan kita, dan menurunkan hujan tetapi kemudian baru kita sedar rupa2nya Allah nak kasi kita pelangi..so bersabar la wahai sahabat..

aidaNadia said...

biarlah rahsia =)>>
siapa ni ekk?? janganlaa rahsia2.. :)
nway, thanks.... :D