Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

03 April 2010

Cerita Bergambar




apa kes tah malam ni. rasa nak upload gambar sambil bercerita perihal gambar tersebut dan kenapa aku tembak *baca: shoot* gambar tersebut. gambar-gambar tersebut *berapa kali nak sebut?* sudah lama ada dalam koleksi hard disk aku. mari kita tontoni bersama.




gambar ni aku tembak masa aku and kak roza erma gorgeous campur lawa campur *ok, takmo puji lebih lagi* nak beli kain untuk baju batik MPP 0809. kat jakel kot. ape tah nama kedai kain kat tampoi tu. masa ni aku tembak dan mula berangan nak kawen *tengok, tak abis2 kawen!*. erkK~ bukann aku just nak bagi tahu ke'lawa'an kain ni. hurmm~



kasut ni pulak, aku minat gila, best gila, tapak dia lembut gila, bagai nak gila lah! tapi aku rasa nak gila kejap bila tengok harga dia. RM100++ mak aih~! sini punya simple, sikit punya mahal harga. agak2 sebab ape hah?




eno wutta wutta.. tak paham tol ape ke hal dia neh cikeding sangat eh? bila aku tanya camtu, dia jawab, "sebab kaklong dengan kak ira dah amik zat eno dengan menjadi sangat gemuk, maka habislah zat untuk eno". ok, kau diam. baru-baru ni, masa balik rumah, ayah kata, "eno kata dia nak jadi doktor." ok, boleh. sebab kau dulu masa kecik2 takot makan ubat. maka kau jadilah doktor untuk cipta ubat yang manis. eh, pharmacian yang buat ubat kan? erkk~ tah la, bab medic ni fail :D suruh adik i yang kat mesir tu jawab.. hehe




perhhh~ baju raya anak sape lah aku tepek kat sini. masa bulan puasa tahun lepas laa~ masuk je rumah, nampak baju melayu comel ni tergantung. anak sape lah yang punya ni. gila comel la. apsal aku takde adik kandung lelaki? kan comel budak kecik pakai baju raya gini dan lari terkedek-kedek ala-ala comel gak di pagi hari raya... aih~! dan juga di tengah hari jumaat untuk pergi solat jumaat.. hahaha~


ok, cukup main-main buat masa ini..

chow chin chaw! *nama cina mana neh?*


alalalala~ aku addicted baca magazine SOLUSI sekarang. gila bes wa cakap sama lu. kalau lu nak jadi orang soleh solehah, lu try rr baca.. mantap rr wa cakap.. cara penceritaan yang bersahaja and sesuai ngan jiwa muda wa.. chewah! hehehe~

No comments:

Post a Comment