Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

25 April 2010

Lagenda Budak Setan on cinema~!!

video



oh my my~!! i love this story!! bermula dengan Lagenda Budak Setan, Katerina, dan Lagenda Berakhir, trilogi ni memang menggugat jiwa, raga, basket dan segala-galanya lah~!

filem ni bakal menggegarkan panggung wayang anda *sangat skema ini ayat* bermula 3 jun 2010. aaa~ ayah, jom tengok! nadia tau ayah gila suka baca novel ni. dinasihatkan, sebelum menonton supaya baca habis dulu trilogi tu. baru faham. hehehe~

ermm~ pelakon dalam filem ni
ayu - lisa surihani
kasyah - farid kamil
katerina - fazura

dah.. ni je watak utama dalam cerita lagenda budak setan. oh my my... tak sabar tunggu 3 jun 2010. mari tengok bersama keluarga sambil dibelanja oleh ibu dan ayah.. hehe~

tapi kan.. kalaulah pelakon dia macam ni
ayu - tiz zaqyah
kasyah - remy ishak
katerina - catriona ross

how? dah macam nur kasih versi movie lah pulak.. kan... :D

tak sabar tak sabar...

p/s : tadi pergi jom heboh dekat danga bay.. i jadi penyampai berita u~!!!

4 comments:

BudakHitam said...

yeah!!! lisa surihani lagi..

Nadia Havez said...

budakhitam>>
suke eyy~ jom tengok bulan jun nanti~!!

Aqma eUcaLypTus GurL said...

jom nadia kite g tgk... huhuhu...
jdik penyampai berita? ma siap join karam singh walia lagi.. hahaha

Nadia Havez said...

aqma>>
jom3~ tapi masa tu kita smua kat mana ekk? gugugu~