Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

07 May 2009

aku suda tidak faham diri sendiri~

Sape leh tolong saya??
saya suda tara faham diri sendiri lately...
asyik nyanyi ini lagu juga...
tulun!!


Ucapkanlah kasih
Satu kata yang kunantikan
Sebab ku tak mampu
Membaca matamu, Mendengar bisikmu

Nyanyikanlah kasih
Senandung kata hatimu
Sebab ku tak sanggup mengartikan getar ini
Sebab ku meragu pada dirimu

Mengapa berat ungkapkan cinta
Padahal ia ada
Dalam rinai hujan, Dalam terang bulan
Juga dalam sedu sedan

Mengapa sulit mengaku cinta
Padahal ia terasa
Dalam rindu dendam, Hening malam
Cinta Terasa ada

tolong gue...

3 comments:

  1. erm.. lagu sapa tu ya? hehe.. xdpt nk teka.. silap2 mmg xpernah dgr.. keh.. keh.. keh..

    ReplyDelete
  2. ces.. lagu buat sendiri lah nih..
    ape lagi masuk la ajl taun nih mane tahu menang bleh blanja aku makan

    ReplyDelete
  3. hah? pandai kah aku menulis lagu? hahaha

    ni lagu ada cinta - irwansyah n acha lol

    ReplyDelete