Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

28 May 2009

Barcelona :D

malam tadi saya tidur awal (sebenarnya sakit kepala. saya fikir kalau sakit kepala saya tidak surut, saya tak boleh temankan ayah tengok bola)

saya tidur. jam 1230am ayah kejutkan.
ayah: nadia nak tengok bola tak?
saya: mm? kan pukul 3.. nak pergi sekarang ke?
ayah: yela, pergi sekarang. nak ikut tak?
saya: ok, nadia ikut. kejap ye. bersiap.

saya basuh muka. tukar pakaian. siap dengan eno. pergi ke kereta. tiba-tiba enjin kereta tak boleh start.
ayah: eh, kenapa ni. putus lagi ke talinya?
eno: agaknya.
ayah try start enjin lagi. gagal.
ayah: i'm very sorry girls. memang tak boleh start.
saya & eno: (muka agak hampa)
ayah: takpe, ayah try tengok.

ayah buka boot (heh? boot ye namanye? yang kat depan tu.) sambil saya menyuluh dengan lampu handphone, ayah cari wayar yg terputus tu. then, ayah putuskan penebat, sambungkan semula wayar kuprum, cellotape. done.
ayah: start enjin. semoga boleh.

then, ayah made it. yay!
saya: ayah boleh jadi mekanik la lepas ni.. (sengih.)

we went to restoran jumma, setiawangsa. heh, belum ramai orang. tapi yang pasti bilangan perempuan boleh dikira dengan jari.

dengan ini diumumkan....

barcelona menang.. yay!! 2-0 tu...

1st goal: samuel eto'o (min: 10)
2nd goal: lionel messi (min: 70)

ekeke~
to ayah: wah, excited sungguh ayah. walaupun mula-mula macam mengantuk!
to al-damanhuri: hehehehe~ barcelona menang, yea yea! teh panas 2 gelas ye!
to khairi: sorry la... MU tak perform best that night
to sang kamen: erkk.. ko pun sokong barca eh?
to budak kecik: ehem ehem.. sorry, barca menang even u said "glory MU" gee~

balik. sambung tidur until 6.30am :D
(^_^)v

5 comments:

sang kamen said...

aku sokong barca sebb nak tgk MU kalah hahahah padanmuka MU fan muka serabai jer pagi tadi...

sang kamen said...

by the way aku kipas susah mati arsenal.... Long Live Gunners!!

aidaNadia said...

sang kamen>>
hoh... ok3
dalam hal ni kita bertentangan...
aku sokong chelsea! heh?
ape2 pun, suka tengok barca awal pagi tadi.. yay!

naomiashikin said...

cehhhh...nak kena belasah neh. eleh. lek r. tuh sbb sy bukan trainer MU. kang sy jd trainer takde chance la barca nak menang. mlm td nak tgk tp tak boleh sbb sgt exhausted n collapse x_x

aidaNadia said...

naomiashikin>>
eley.. cakap je la tak sanggup nak tengok kekalahan MU.. muahahaha