Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

18 May 2009

di HUKM ini hari

tadi buat check up kat ortopedik HUKM

rutin biasa sejak 2 tahun lepas...

hr ni jumpa Dr Abd Kahir urmm...

ape2 lagi laa...

memang betul kena marah...

"nadia, kenapa awak tak dengar cakap? kan dah kata, u have to do activity modification.. bnda yang awak tak boleh buat, awak jangan buat... nanti kalau absorber awak tambah teruk macam mana? jangan angkat bnda berat, jangan tu, jangan ni, jangan... jangan... jangan..."

aduhai.. pening kepala saya dengar pantang larang ni... saya perlu memikirkan sesuatu... ACTIVITY MODIFICATION

"hah? awak jalan kaki siapa suruh? motor pun tak boleh.."

Ya Allah, kuatkanlah semangat hamba-Mu ini...

i'm crying.. serious... macam tak larat nak hadapi semua ni...

sampai kat rumah, ibu pula...

" kalau macam tu susah nak beranak.. awak tak boleh beranak ni... tak payah kahwin la macam tu.. awak tak boleh kahwin.. buat apa beranak kalau membunuh diri sendiri..."

Ya Allah.. sekali lagi kupinta, kuatkanlah semangatku...


10 comments:

LeaQistina said...

Setiap perkara yang berlaku itu pasti akan ada hikmahnya...
Ingatlah! Allah sentiasa menduga hamba-hamba yang disayangi-Nya... Dan, Dia takkan memberikan dugaan kepada seseorang itu melebihi daripada yang dia mampu harungi... Ingatlah bahawa Allah itu maha Pengasih dan Maha Penyayang... Berdoalah kepada Dia kerna hanya Dialah yang mampu menentukan segalanya...

Tiada yang mustahil bagi Dia... Segala apa yang Dia kehendaki pasti akan terjadi... Usaha, Doa dan Tawakkal, itulah sahaja kunci kejayaan dan kabahagiaan kita sebagai umat Islam.

Semoga Nadia tabah mengharungi segalanya. Moga ada hikmah yang tersembunyi di sebalik setiap ujian dan dugaan yang menimpa. Amin...

p/s: Jangan pernah putus harap kepada Dia. Kerna hanyalah Dia segalanya di dunia dan di akhirat.

aidaNadia said...

thanks.. tapi banyak lagi yang tersimpan lam hati ni tak mampu terluah...

berat lagi bahu ni..

PERANCANG said...

salam..im just doakan kesihatan cik nadia pulih kembali..just like other normal freinds..who know some day you can ride kude laut..hah? De rezeki de le baby nye..mne tau sekontena!!

aidaNadia said...

PERANCANG>>
sekontena baby?? ahaha~ terlarat la pulok nak jaga..sape la nak kawen ngan orang macam saya nih...

sang kamen said...

yup... nad ,akcik aku kene barah rahim.. doktor kate kamu mungkin xde anak..elok sampai skang dah 3 org anak dah... rezeki tuhan beb

aidaNadia said...

ehehehe~ rezeki dari Tuhan tak siapa leh halang

(^_^)v

sang kamen said...

tahu pun.. dah jangan sedey2 okey..

aidaNadia said...

hehehee..

ko ni macam tak kenal aku..

aku tetap senyum walau kurang manisnya.. ahahaha

v(^.^) said...

bila yg dtg bukan kehendak...serahkan saja pada Takdir yg Esa..

aidaNadia said...

v(^.^)>>
thnks... tiada yg dikehendaki melainkan kehendak dari-Nya.. :D