Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

27 May 2009

Waiting for this muvee~

since i was a kipas keras mati *die hard fan* of ayat-ayat cinta, then now i'm really waiting for the next >>
'Ketika Cinta Bertasbih'

Bertuturlah cinta mengucap satu nama
Seindah goresan sabda-Mu dalam kitab ku
Cinta yang bertasbih mengutus hati ini
Ku sandarkan hidup dan matiku pada-Mu

Bisikkan doaku dalam butiran tasbih
Ku panjatkan pintaku padamu Maha Cinta
Sudah diubun-ubun cinta mengusik rasa
Tak bisa ku paksa walau hatiku menjerit

Ketika cinta bertasbih nadiku berdenyut merdu
Kembang kempis dadaku merangkai butir cinta
Garis tangan tergambar
tak bisa aku menentang

Sujud syukur pada-Mu atas segala cinta
Cinta

Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang
Sujud syukur pada-Mu atas segala cinta
Ketika cinta bertasbih

ni lirik lagu one of the soundtrack for that film. thanks to 'al-damanhuri' yang sedang... mungkin sedang tidur ketika ini di mesir... (sowi la, waktu entri ini ditulis, baru pukul 3.36 pagi waktu mesir.. :P)

heh, dan dia telah membuatkan saya jelez dengan ayat,
"nanti tengoklah cerita 'ketika cinta bertasbih'. diorang shooting kat sini.."
wah! sangat jelez betol saya! mentang2 cerita itu berlatar tempatkan mesir...

tak sabar nak tengok pelakon watak 'Khairul Azzam' tu. tengok trailer, hensem! wahahaha *bling bling*

ok, siapa nak belanja saya tengok cerita ini, angkat keyboard anda!

...waiting....

urmm.. tak de??

seday.. isk isk isk... *konon-konon crying..*

:D

saya baru dapat tau filem ni akan keluar serentak di indonesia, malaysia, singapura, brunei, mesir n etc pada 11jun ini!! yach yach yach! nak tengok!!!

3 comments:

sang kamen said...

hoi.. sape ajar ko die hard fan = kipas keras mati??

die hard fan = kipas susah mati lah...

aidaNadia said...

hard juga bermakna keras ye murid2...

sang kamen said...

baik cikgu..
paham cikgu...