Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

22 May 2009

Ku Bahagia....


Petang semalam saya menjadi receptionist sekali lagi. Kak adha ada hal, kena pergi hospital. Saat yang membahagiakan apabila duduk di meja receptionist…

Bukan apa, seronok bila berbual dengan orang-orang yang ada di situ. Macam-macam pengalaman hidup mereka yang boleh dikutip. Itulah, bergaul dengan orang yang jauh lebih tua…

Tapi… semalam… hahaha something happen yang membuatkan saya tak berhenti tersenyum sampai saat nak masuk tidur… yelah, mungkin bahagia sebab tarikh tu 21 mei… dan macam-macam perkara yang membahagiakan terjadi…

Sebenarnya saya berkongsi tarikh lahir ni dengan 4 orang lain yang saya tahu setakat ni:-
• my dear cousin, ikhsan putra – 21 mei 1987 (he is my brother 22 jam.. sebab dia lahir jam 1pagi, saya 1130 malam)
• my friend in the same praktikum when I was in matriculation, azfar hanif – 21 mei 1987
• the best debater at teknik gombak, kak ayesha – 21 mei 1986
• my friend’s, faisal’s father – 21 mei…. Tahun tak tau.. hahaha

Start dari tengahmalam, mesej yang bertubi-tubi, call dari ‘sang kamen’ (tetap bahagia walaupun sorang je yang call malam tu… takpe la, mesej pun tak terlayan sangat…) thanks untuk semua sahabat yang ingat.. tak kisahla letak dalam reminder ke, kat kalender ke, atau memang betul2 ingat sebab tarikh tu ada kaitan dengan orang-orang yang rapat ke… hahaha.. macm ape je budak nih…

Pagi di ofis, tak tau kenapa rasa macam terlalu lebar senyuman pagi tu.. hahaha entahlaa.. mungkin azam baru di usia 22 tahun, saya perlu senyum kepada diri sendiri, senyuman yang lebih lebar… hahaha on ym, tengok komen2 dalam blog ni, reply ym2… wah…

Tengahari, saya diminta untuk berada di meja receptionist selepas lunch hour.. tak de masalah bagi saya…

After lunch hour, mulakan tugas, sambil tu dengar cerita dari sorang staf… boleh pulak abg tu nyanyikan lagu ‘Selamat Ulangtahun Sayang’ kat saya… wahahaha.. tergelak sakan je la kat lobi tu…

Then, hah! D best part of d day… adeii… tak tau nak stori macam mana… hahaha

Balik keje, senyum takleh nak berenti… mesej tak berenti, kol pun tak berenti sampai ayah geleng kepala.. sori ayah, birthday girl memang macam ni! Haha

Ok la, saya sangat gembira pada ulangtahun kelahiran saya yang ke-22 :P

Memang selalunya happy pun.. ahahaha (^_~)v

4 comments: