Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

15 May 2009

Jadi Receptionist??

di pagi yang indah di imatera.... saya turun ke bilik scanning untuk menolong din men'scan'.. tiba2...

din : ko gi rr duk kat meja reception tu. kak adha tak dtg hr ni. accident.

saya : hah? kak adha accident? ko tau x, br smlm aku tfikir, kalo kak adha xdtang, sape gnti dia ekk? huu~

din : hah, ko gi rr duk sana, org nak masuk, ko bukakkan pintu. ko tau kan suis yg mana..

saya : haah..

din : nanti apa2 hal, ko call nombor kak gee, ada atas meja tu..

saya : okey..

huh.. dan saya pun melangkah ke meja receptionist.. takot2 nak duduk kat krusi kak adha..

heh.. bio betol.. tak lama pastu kak gee datang n ajar lerr sikit2 cara nak jadi receptionist.. hahaha ape daa.. ok laa dari takde watpe..

kak gee : nanti lpas rehat ko dok cni je k.. akk banyak keje la kat atas..

saya : ok..

huh.. pasni aku kena jaga depan tuh... urmm... pasni leh ke apply keje jadi receptionist ye?? dah ada pngalaman n dah familiar ngn ayat2 berikut:-
- Hello imatera...
- yes, sir.. hold on, sir...

ahahahaha.. gelak kpada diri sndiri..

bes wat jadi receptionist! :P

4 comments:

  1. wahaha... gud idea gak tu.. klu xdpt jd receptionist.. jd jaga pun boleh.. dialog sama je.. hehe... :p

    ReplyDelete
  2. kesian kat kak adha... nnt kem salam tau kata aku risau kat die...

    ReplyDelete
  3. sang kamen>>
    heh? isau?? urmmm.. (sambil dahi berkerut2.. musykil..)

    ReplyDelete