Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

20 May 2009

Kalendar Masihi Vs Kalendar Hijrah


ada sesuatu yang menarik ingin saya kongsi bersama..
buka link ini
kalendar masihi vs kalendar hijrah
dan anda akan dapat mengetahui tarih-tarikh yang anda inginkan dalam tahun hijrah..

saya lahir pada
23 ramadhan 1407

saya dah lama tahu tarikh ini

(^_^)v

9 comments:

sang kamen said...
This comment has been removed by the author.
sang kamen said...

ek elah... aku 24 rjab tak kecoh pon... jap name ko ade fitri sepatutnya time raya lah ko lahir baru bleh pakai fitri. tapi ko lahir bulan ramadhan jadi name ko sepatut nya nadia al-mubarak.. sedap kan??

aidaNadia said...

nadia al-mubarak?? sedap gak.. tapi mak bapak aku tak terfikir.. hik3

sang kamen said...

mak bapak kau x letak sebb takut ko krisis identiti... ko tu kadang2 perangai ngalah kan laki...

aidaNadia said...

prangai ngalahkan laki?? siyoott je.. ahahaha

part mana yg prangai ngalahkan laki tuh??

bukankah aku ni lemah lembut dan sopan santun orangnyer.. hakhak

nak tau gak.. ahaahha

sang kamen said...

yerlah nadia.. ko memang sopan santun... ko kan angel... DUH!

aidaNadia said...

angel?? smoga apa yang kau kata tu adalah kebenaran wahai sahabatku...

tidak di dunia, mungkin di akhirat nanti...

:D

weh, part mana yang ngalahkan laki tuh? aku nak tau gak...

sang kamen said...

heheheh xpe biar aku simpan jauh kat sudut hati aku.. susah sket ko nak korek.

aidaNadia said...

sengal rr ko.. nway thanks for calling last nite... u r d first yg kol.. :P